sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kemin reissu

 Laitalalan luomutilan kanit..
rakas siskon tyttöni Jenni tehnyt sormuksen
 Minun tekemä kukkaro mut Jennin koristelema







 Käytiin Kemin lumilinnassa, voi siellä on kyllä parhaat pullat, tuo oli silloin jo herkkua kun itse olin töissä siellä
 Kemin kirkko
 tytär maalasi keitettyjä munia kuoren päältä


 tuossa tulos
kovat oli pääsiäis leikit näillä tipuilla milloin minnekki mentiin ja tehtiin, et oikein kunnon pääsiäinen.. nyt vasta sain laitettua nämä kuvat kun oli kameran johto hukassa
 tyttäreni askartelema pääsiäis kortti
 tyttö teki pöllön, voin sanoa et ihan ite en yhtään ohjaillut leikkasin mitä lapsi käski...
 lasten kans askarreltiin äitini luona
enoni luona käytiin virpomassa, ja neiti soitti pianolla, mummi tehnyt minulle ton huivin silloin kun minä olin lapsi ja nyt se on oman tyttäreni käytössä...pitää päivittää lähipäivinä lisää..mut ihana reissu oli ja kaikkia on kamalan ikävä...voi kunpa voisikin käydä silloin kun ite haluan mut liian pitkä matka ja liian kalliiksi tulisi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti