sunnuntai 11. toukokuuta 2014

äitienpäivänä







Äitien päivänä sain tytöltä tuon ihanan kukan minkä oli kerhossa tehnyt.. ja olemme tässä askarrelleet.. tein äitien päivä ruuaks lehtipihviä, lantturanskikset, sienimuhennosta..nam




Tiedän isä et sinä olet lähelläni vaikkei sinua näy,
oikein hiljaa kun kuuntelen,
niin enkeli siipesi lyönnit luonani usein käy.

Tietoisuus siitä antaa minulle rohkeutta, iloa ja voimia,
ja siivistäsi pudonneet höyhenet haluan muistoihini poimia

ystäväni fb seinällä oli tälläinen runo mut isän tilalla oli äiti, ihan itkuun purskahdin tää oli niin kaunis.. <3 ja isää todellaki on ikävä
olen kiinnostunut enkeli aiheista ja uskon todella vahvasti et enkeleitä on olemassa..nostin enkeli kortin ja sain tämmöisen tuloksen.. kuvastaa ihan oikein olen koko ajan menossa kohti parempaa huomista..
 olen kiinnostunut auervada tyypeistä ja olen aivan selvästi vata tyyppi täältä voi lukea lisää.. olen nyt viikon noudattanut juoksukoulua loppukesästä pitäs jaksaa juosta kymmenen kilometriä no se olisi unelmien täyttymys ja sen vielä toteutan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti