sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

miten niin kateellinen

Kiva kun katselee facebookissa toisten kevät kuvia, ja myös blogeja iskee silmitön kateus... mitä meillä on lunta, joka tuntuu ettei ikinä sula...iskee mieletön ahdistus vappu lähenee ja maa vielä valkoinen, oon tottunut et lumet sulaa vapuksi ja vapun aikoihin pääsee haravoimaan..
No oon kuitenki oppinut et täällä tulee tavallaan suoraan kesä, mut miten totun tähän ajatukseen ettei ole kuin kolme vuoden aikaa..
No täällä kuitenki on valkoinen joulu, siitä minä tykkään mut sais kuitenki kevätki olla.. voi kumpa olisi edes mahdollisuus päässä nyt lomalle ja tulla takas vasta sit ku lumet on häipynyt...
Lievästi ärsyttää mediaki ku toitotetaan et nyt on hyvä aika tehdä puutarha töitä ym.. lässyn lässyn... joo todellaki puutarha töitä tekemään hyvin lumen päältä haravoimaan... mut taitaa mun osalta jäädä taloyhtiö piha haravoimatta ei taida aika riittää jos samoihin aikoihin pääsee istutus hommiin kasvimaalle..viimevuonnaki teki tiukkaa, ja nyt vielä oon kolmena päivänä viikossa taitokeskuksessa töissä..
joo tästä tais tulla melkoinen valitus mut ei voi mitään...mut odottavan aika on liian pitkä, oon kesäihminen, ja melkein joulun jälkeen jo alan oottaan kesää...ja sitä sit saaki oottaa..

1 kommentti: