sunnuntai 29. joulukuuta 2013

satukirja

löysin prismasta tämmöisen ihanan satukirjan ja oli kertakaikkiaan pakko ostaa, ois pitänyt se samaa sarjaa toinenki kirja ostaa.. tämän oon joutunut jo lukemaan kahdesti rakas tyttäreni sanoo et hän on tuo Eveliina..
Mä oon taas pohtinut tätä elämää, syksy on ollut erittäin vaikea isän poisnukkumisen takia ja oman diagnoosini et ruokavalion suhteen en ole saanut mitään otetta ja se tietenki kostautunut et painoa reilusti tullut lisää..
tänään sain kuitenki itseäni otettua niskasta kii ja syötyä terveellisemmin ja tehtyä kuminauhajumppaakin... ja uuden vuoden jälkeen alan noudattaan yhtä siivousohjelmaa jos pääsis tästä kaaoksestaki eroon...pakko käydä ostaan kalenteri ja tehdä itelle kunnon liikunta suunnitelmaki mitä noudatan muuten ei tule mistään mitään.. onhan netissäki kaiken maailman ohjelmia mut en tiedä tuleeko niistä sillä lailla noudatettua vai pitäskö se tehdä niin et kaikki seinällä ja laittaa rasti ku toteutunut... en tiedä...mut taidanpa alkaa laittaan töpinäks et pääsis nukkumaanki pitää järjestellä hieman paikkoja
niin kävin tytön kans tänään saunassa halusi et leikitään et minä olen lapsi ja hän äiti, sit se et aikuisena saa tehdä mitä ite haluaa, selitin et ei se niin ole aikuisena pitää siivota ja tehdä kotitöitä ja töitä muutenki kysyin sit mitä lapsena saa tehdä niin vastaus tuli et kiukutella ja leikkiä niin sehän se lapsen tehtävä on... mut tuli mieleen et kuinka sitä itse kans lapsena luuli et aikuisena saa tehdä mitä itse haluaa... joo koskahan sitä elämässä sais tehdä... no varmaan jos ois oikein rikas..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti