tiistai 19. marraskuuta 2013

vohvelikestit ja hemmoittelua

tänään oli isäni syntymäpäivä, paljon onnea sinne taivaaseen.. Haudalla en päässyt käymään niinpä sytytin virtuaali kynttilän ja paistoin ison kasan vohveleita lapsen riemuksi..
 ostin iltasanomat ja sen liitelehden ja siinä oli ihana resepti, erilaisista kuorinta ym. aineista.. yks oli helpon kuuloiset aineet nimittäin suklaajalkakylpy aine.. hetihän sitä piti testata kun aineet sattui vielä kotoa löytymään.. laitanpa tänne reseptin et jos itellä menee hukkaan niin täältä sen ainaki löydän

SUKLAAKARDEMUMMA JALKAKYLPY
3dl karkeaa merisuolaa
1rkl kaakaojauhetta
1tl kardemummaa

tuli todella ihana tuoksu ja tykkäsin kovasti kun saunassa tein sitä
tytön piti päässä samaan kuvaan.. ja nyt tiedän mitä teen lahjaksi tytön kerhonohjaajille :)

APUA kävin puntarille ja aivan hirveä kuinka sitä on lihonnut, PAKKO ryhdistäytyä ei tuu muuten mistään mitään... tympii aivan tämä saamattomuus, liikunnan ja ruokavalion suhteen.. oon makean suhteen aivan selvästi tunnesyöppö.. ku on stressiä normaaliruoka ei maistu mut sit tää makea ym herkku kyllä maistuu.. en sit tykkää yhtään..ja muutenki oon ollut joka asian suhteen aivan saamaton..nyt pitäs jotenki jo ryhdistäytyä ei muuten tule mistään mitään...
joo oon kans sitäki mieltä et sais pian villitys tatuoinnit/lävistykset mennä ohi.. aivan järkyttävää katsoa kun nuoret nätit tytöt ja miks ei pojatki tatuoivat itseänsä ja monilla montaki tatuointia... joo tässä on moni minun kans varmasti erimieltä tiedetään, haaveilin itsekkin yhteen aikaan mut en onneksi laittanut.. olen nähnyt vanhuksella tatuoinnin joka oli täysin kulunut, eipä se mikään kauniin näköinen ollut..Mut sillä kans toivon et menis ohi ettei minun tyttö itseään sotkis semmoisella..mut mistä sitä tietää minkälainen muoti on silloin kun se on siinä iässä... jaa pitäs lähtä nukkumaan huomenna meno lasten tapahtumaan
oon dave tehohoito buzzador kamppanjassa, oon todella tykännyt tuosta hoitoaineesta tulee jotenki hyvän tuntoiset hiukset, suosittelen kokeilemaan..ja jos on joku kiinnostunut alkamaan toimimaan buzzadorina niin laittaa suosittelijaksi minttu1971..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti